Gyűszűmúzeum Vácrátóton, fotókkal bemutatva

Csalódások tömkelege – Vajdahunyadi vár

Erdélyi túránk során meglátogattuk az igazi Vajdahunyadi várat, amit ott tapasztaltunk, azt nem is nagyon lehet szavakba önteni…Azért megpróbáltam leírni nektek…

Kávéznál Miskolc felett? - Ellátogattunk az Avasi Kilátó Kávézóba

A 72 méter magas Avasi Kilátó Miskolc egyik jelképének számít, ahol a 70’-es 80’-as években kávézó is működött, amely a 90’-es évek elején bezárt. 2017-ig nem is üzemelt egyáltalán. 2017-ben teljesen felújították a helyet, így újra megnyílt a kávézó az Avasi Kilátóban.

Az 1848-as haditanács helyszíne: a Sukorói Református templom

A sukorói református templom adott otthont az 1848. szeptemberében összeült Pákozd – Sukorói csata haditanácsának, ahol Batthyányi Lajos is jelen volt. A templomot azóta műemlékké nyilvánították, és az épület előtt a haditanács emlékére egy szobrot is állítottak.

Menzaélmény Balatonfüreden

Néha sok már nekünk is a strandkajából, a pizzából, és az unalmas salátákból, így próbálunk olyan helyeket kutatni, ahol főtt ételt ehetünk, jó áron. A Brada falodában napi menüvel várnak minden nap, emellett pedig széles menzaválaszték közül válogathatunk. Kipróbáltuk a fürediek egyik kedvenc menzáját.

A világon egyedülálló magyar gyűjtemény – Gyűszűmúzeum, Vácrátót

Nem lakok nagyon messze Vácrátóttól, de még soha életemben nem hallottam erről a múzeumról, pedig itt található a világ második legnagyobb gyűjteménye! Gyertek velünk ti is a vácrátóti Gyűszűmúzeumba, garantáltan megéri!

Felsőörsi prépostsági templom – a helyiek kis ékessége

Felsőörs apró településén találhatjuk meg ezt a román-kori gyönyörű kis templomot a falu közepén lévő Dózsa téren. Már többször elhaladtunk a templom mellett autóval, azonban úgy döntöttük ideje lenne megcsodálni kívülről-belülről. A templom kívülről nézve vörös kőből épült, kissé romos külsejű, azonban mégis valamiért máris elnyerte tetszésünket.

Bergmann Cukrászda Balatonfüred – Eldugott kellemes csalódás

Balatonfüreden járva nagyon megkívántunk egy sütit, viszont szerettünk volna mindenképp cukormenteset enni. A sétányon és a parton végigsétálva egy helyet sem találtunk, ahol hasonlót kaphatnánk. Az internetet felkutatva szomorúan konstatáltuk, hogy bizony szerda este fél 7-kor júniusi főszezonban nincsen számunkra megfelelő cukrászda a környéken, kivéve a Bergmann Cukrászdát. Kocsiba pattanva gyorsan elindultunk a kiszemelt cél felé, hiszen az adatok alapján ez a hely is csak 7 óráig tart nyitva.

Az extrém kikapcsolódás kedvelőinek

Őszi hétvégi programnak, csapatépítésre, szülinapra, vagy csak úgy is remek program lehet a paintballozás. Bár lehet nem mindenki szereti az extrémebb kikapcsolódást, de bátran mondhatom, hogy fiúknak, lányoknak szuper program. Mi egy szülinap alkalmával próbáltuk ki a Dunakeszin lévő Exrem Paintball pályát.

A Balaton legszebb erődje, a Szigligeti vár

A múlt évben barátaimmal úgy gondoltuk, hogy beülünk a kocsiba, és elindulunk valahova, az úti cél a Balaton északi partja volt, de nem tisztáztuk le az elején, hova is megyünk pontosan.

Bűntudatmentes élvezet a Fit&Sweetben

A gödöllői Fit&Sweet az egyik remek újítás Gödöllőn a cukrászdák között. A cuki alapja, hogy egészséges édességeket kaphatunk nálunk. Nem csak süteményeket, de mindenmentes, vagy gluténmentes pogácsát, és fagylaltot is kaphatunk. Nézzük, milyen a hely.